CENA, VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY, REKLAMAČNÍ ŘÁD, GDPR

 Cena návrhu interiéru

Cena návrhu interiéru  

2.800 Kč za dětský pokoj,

1.800 Kč ob. pokoj

1.600 Kč ložnice

4.500 Kč  v případě propojení kuchyně s ob. pokojem

1.600 Kč koupelna

1.800 Kč individuální místnost

1.600 Kč vchod - nebo chodba

2.000 Kč kuchyně

v případě objednání více místností je individuální cena.

Je možnost domluvy i na vypracování obchod, penzion, prodejna...

Platíte 50% zálohu na návrh. 



Těším se na spolupráci

Vaše Terezie


VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Všeobecné obchodní podmínky pro vytvoření grafického návrhu interiéru

Podnikatel: Terezie Pitelová s místem podnikání Zdravá Voda 840, Koryčany 768 05,
IČ: 07207620 (dále též jen podnikatel nebo zhotovitel).

ID datové schránky: j6nk7gx

Vznik oprávnění: 13.6.2018 sp.značka:MV 1027/2018 ŽÚ/LS

I

I. Obecná ustanovení

  • Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti podnikatele Terezie Pitelové a klienta blíže specifikovaného ve 2. odstavci tohoto článku, při vypracování a realizaci návrhu interiéru bytových prostor podnikatelem Terezií Pitelovou na základě objednávky klienta (dále též "dílo").
  • Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou závazné pro ty klienty podnikatele Terezie Pitelové, kteří jsou: fyzickými či právnickými osobami, které nejsou podnikateli, jakož i pro podnikatele, kteří si služby podnikatele Terezie Pitelové objednají nikoliv v souvislosti s jejich podnikáním (dále též jen klient či objednatel). U podnikatelů se má za to, že si předmětné služby objednávají v souvislosti se svým, podnikáním, pokud nebude v objednávce výslovně uvedeno něco jiného. Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi klientem a podnikatelem týkající se úplného vytvoření grafického návrhu interiéru podnikatelem pro klienta a vztahy podnikatele a klienta s tím související.
  • Veškeré vztahy mezi podnikatelem Terezií Pitelovou a klientem, které nejsou těmito všeobecnými obchodními podmínkami upraveny, se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku. Přednost před těmito obchodními podmínkami mají ujednání obsažená v objednávce služeb či smlouvě o dílo, uzavřené mezi klientem a podnikatelem.

II. Předmět díla

  • Dílem se rozumí zhotovení grafického návrhu interiéru bytového prostoru.
  • Podnikatel Terezie Pitelová nabízí zhotovení návrhu interiéru dle individuálních požadavků klienta
  • III. Cena díla
  • Cena díla uvedená v objednávce je stanovena jako pevná a nepřekročitelná.

IV. Splatnost kupní ceny a platební podmínky

  • Klient je povinen uhradit zhotoviteli zálohu ve výši 50% ceny díla do 7 dnů od uzavření objednávky (tedy od jejího podpisu poslední smluvní stranou), zbylých 50% do 7 dnů od odeslání grafického návrhu objednateli elektronickou poštou na adresu uvedenou v objednávce.
  • V bezhotovostním převodu se cena za dílo považuje za uhrazenou okamžikem připsání příslušné částky ve prospěch účtu podnikatele Terezie Pitelové, uvedeného na daňovém dokladu. Dokladem o platbě v hotovosti se rozumí pokladní doklad - faktura.
  • V případě, že se klient ocitne v prodlení se zaplacením ceny za dílo nebo její části, je povinen zaplatit smluvní pokutu ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý započatý den prodlení.

V. Převzetí díla, reklamace a záruční doba

  • Dílo bude předáno zasláním grafického návrhu elektronickou poštou na mailovou adresu klienta sjednanou v objednávce.
  • Podnikatel Terezie Pitelová odpovídá za to, že předmět díla bude mít vlastnosti obvyklé a že bude v podstatných bodech splňovat parametry sjednané v objednávce, jinak obvyklé, jakož i že dílo nemá právní vady.
  • Klient je oprávněn dílo nepřevzít, pokud nebude v podstatných bodech odpovídat parametrům sjednaným v objednávce.
  • V případě prodlení klienta s převzetím díla, je povinen uhradit smluvní pokutu ve výši 0,05 % z ceny díla za každý započatý den prodlení s tím, že právo na náhradu škody není dotčeno.

VI. Doba k provedení díla

  • Zhotovitel provede dílo ve lhůtě sjednané v objednávce, jinak v přiměřené lhůtě.
  • Lhůta sjednaná pro provedení díla se prodlužuje o dobu prodlení objednatele s úhradou jakékoliv části ceny díla.

VII. Možnost odstoupení od smlouvy

  • Podnikatel je oprávněn odstoupit od smlouvy, pokud bude klient v prodlení s úhradou jakékoliv části ceny díla dle smlouvy (objednávky).
  • Klient je oprávněn od smlouvy odstoupit v případech stanovených právními předpisy.
  • V případě odstoupení od této smlouvy je klient povinen uhradit, není-li zákonem stanoveno jinak, cenu díla poníženou o hodnotu dosud neprovedených prací.

VIII. Autorská práva

  • Grafický návrh, který bude zpracován na základě objednávky, podléhá ochraně ve smyslu autorského zákona.
  • Podnikatel Terezie Pitelová je oprávněn vykonávat veškerá práva k dílu, jakož i dílo neomezeně užít. Klient nezískává jakoukoliv výhradní licenci k dílu. Podnikatel může také např. použít fotografie díla k reklamním účelům a prezentaci své aktivity jak ve formě elektronické, tak tištěné.

IX Ochrana osobních dat

  • Podnikatel Terezie Pitelová zpracovává osobní údaje klientů v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27.4.2016.
  • Podnikatel je oprávněn vést evidenci o výkonu poradenství v oblasti interiérového designu
  • Evidencí se rozumí písemnosti, emailové komunikace a datové soubory, které zůstávají Podnikateli pro jeho potřebu.
  • Podnikatel zpracovává osobní údaje Klienta, je-li fyzickou osobou pro účely nabízení dalších služeb na základě oprávněného zájmu spočívajícícho v propagaci vlastních služeb, a to dobu po dobu poskytování poradenství klientovi a následně další 3 roky od podepsání Smlouvy o dílo.
  • Osobní údaje:

Jména, příjmení
Adresy trvalého bydliště
Adresa, kde se realizuje projekt
E-mail
Mobil
Bankovní účet

  • Osobní údaje zpracovávané Podnikatelem mohou být podle pokynů Klienta předány orgánům finanční a celní správy či Českého statistického úřadu.
  • Osoby uvedené v článku 3 mají právo vyžádat si přístup ke zpracovávaným, osobním údajům, zejména získat informace o jejich zpracování, případně kopii osobních údajů, jež se jich týkají. Mají právo na výmaz osobních údajů, jež se jich týkají, zejména chybí-li právní základ pro jejich zpracování.
  • Osoby uvedené v článku 3 mají právo podat proti zpracování osobních údajů Podnikatelem stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
  • Bez pokynů Klienta není Podnikatel oprávněn k předání osobních údajů mimo Evropský hospodářský prostor nebo mezinárodní organizaci.
  • Podnikatel přijal a udržuje přiměřená technická a organizační opatření, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům, k jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních údajů.
  • Podnikatel zajistí, aby se osoby oprávněné zpracovávat osobní údaje (účetní firma) zavázaly k mlčenlivosti.
  • Souhlas může klient kdykoliv písemně odvolat na adrese pitelova.terka@seznam.cz

X. Závěrečná ustanovení

  • Tyto všeobecné obchodní podmínky se týkají vztahů souvisejících s objednávkou návrhu interiéru.
  • Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 3.12.2020.
  • Reklamační řád pro poskytování služeb

    Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace služeb objednaných prostřednictvím on-line obchodu od mojí společnostiInteriéry Terezie Pitelová
    se sídlem
    Zdravá Voda 840, Koryčany 768 05
    IČ: 07207620 Adresa pro doručování:
    Interiéry Terezie Pitelová

    Zdravá Voda 840, Koryčany 768 05
    Telefonní číslo: +420 737 962 658
    Kontaktní e-mail: pitelova.terka@seznam.cz

                  ID datové schránky: j6nk7gx

                  Vznik oprávnění: 13.6.2018 sp.značka:MV 1027/2018 ŽÚ/LS

    • Za jaké vady poskytnutých služeb odpovídáme?

    Jako poskytovatel služeb odpovídáme za to, že služba při poskytnutí nemá vady a že je poskytnuta ve shodě se smlouvou. Shodou se smlouvou se rozumí zejména to, že služba odpovídá jejímu popisu a že trvá po uvedenou dobu. Shodou se smlouvou je zejména to, že:
    - služby odpovídají popisu na webovém rozhraní, popisu obsaženému v reklamě, nebo v naší komunikaci vztahující se ke smlouvě;
    - služba je poskytnuta v dohodnutém termínu a na dohodnutém místě.

    • Jaká je záruční doba poskytované služby?

    Poskytované služby je možné reklamovat v průběhu jejich poskytování. Skryté vady reklamujte bez zbytečného odkladu po tom, co se o nich dozvíte. Nejpozději lze vadu služby reklamovat do šesti měsíců od poskytnutí služby.

    • Jaká práva z vadného plnění máte?

    V případě, že byla vadně poskytnuta služba, máte právo na bezplatné odstranění této vady služby. Nelze-li vadu služby takto odstranit, máte právo na přiměřenou slevu z ceny služby.

    • Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?

    Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:
    - jste o vadě před poskytnutím služby věděli;
    - jste vadu sami způsobili, zejména porušením Všeobecných obchodních podmínek pro poskytování služeb a právních předpisů.

    • Jak postupovat při reklamaci?

    Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady.
    Reklamaci lze uplatnit ústně v průběhu poskytování služby, a dále vždy telefonicky, e-mailem či písemně, a to tak, že vadu označíte nebo oznámíte, jak se projevuje.
    Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady poskytnuté služby.
    Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení.
    V případě sporné reklamace rozhodneme o jejím přijetí do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace.

    Tento Reklamační řád je platný a účinný od 3. 12. 2020.


    SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

    V souvislosti s novým evropským nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR), Vás prosím o vyjádření Vašeho souhlasu se zpracováním Vašich osobních údajů. Účelem nového evropského nařízení je větší ochrana Vašich osobních údajů a Váš větší přehled o jejich zpracování a Vašich právech.

    S platností od 25.května 2018 s každou přijatou objednávkou udělujete souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů.

    Vaše osobní údaje jsou používány jen ke zpracování projektu ( tzn.jméno, adresu,tel.číslo). Vaše osobní údaje nejsou použivany k žádnému jinému účelu.

    Pokud tedy u mě objednáte, dáváte mi tím souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů.

    Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: "GDPR") je Pitelová IČO: 07207620


    Interiéry Terezie Pitelová
    Veškerá zveřejněná obrazová dokumentace je majetkem webu interiérytereziepitelova
    a vztahují se na ni autorská práva. Bez souhlasu majitele nesmí být obrazová dokumentace kopírována a zveřejňována.
    Vytvořeno službou Webnode
    Vytvořte si webové stránky zdarma!